Nasza, czyli Agi i Jarka, przygoda z nurkowaniem
Blog > Komentarze do wpisu

Jestesmy rozchwytywani!

Jeszcze niedawno nuralismy tylko we dwojke w pobliskiej kaluzy, a teraz dostajemy propzycje z tylu miejsc, ze musimy wybierac co robimy danego tygodnia. Wszyscy nas kochaja, he, he... Nasza Glacierka rowniez sie rozbujala i ciagle cos organizuje. Bylo juz nocne (w liverpoolskich dokach), podmolowe (ok, to moj wlasny slowotwor: chodzi o nurkowanie pod molo w Walii, cudowne nota bene), teraz szykuje sie rezerwuarowe (znaczy: w betonowym, podziemnym rezerwuarze wody, czyli cos jakby cavernowe, ale po ciemku) i suche w komorze dekomresyjnej. Do tego wyjazdy do kamieniolomow i kursy wszelakie, lacznie z technicznymi. Istne szalenstwo!


Show time! -Trefor Pier, Fot. Aga



Nocne Marki -Dukes Dock, Liverpool, Fot. Paul A.


Musze przyznac, ze ostatnio ciagnie nas w strone "tec" (szczegolnie Side Mount mnie kusi bardzo, oj bardzo... szczegolnie po malej prezentacji w naszym centrum), ale STOP! Najpierw obowiazki. Idziemy w instruktory!!! Tej zimy! Aaaaa...! Czy damy rade? MUSIMY! Cieple wyspy czekaja! (Cos ostatnio duzo krzycze...)

Zatem przyjemnosci odkladamy na pozniej. Moze w przyszlym roku zdejmiemy flaszki z plecow... Sie obaczy.

 

Aga entuzjastka SM

            

    

piątek, 10 sierpnia 2012, wredna_ruda

Polecane wpisy

  • Boczniaki

    Czas na maly "update". Duzo sie u nas nie zmienilo: wciaz mamy "normalna" prace na pelny etat i tylko w czasie wolnym jestesmy instruktorami-woluntariuszami w t

  • The Rez

    Jak sklasyfikować nurkowanie w podziemnym rezerwuarze wodypitnej (oczywiscie juz nie uzywanym zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem)? Hmm... Jaskiniowe to tonie j

  • Odkrywcy

    Nasza Glacierka wkrótce przenosi się na nowe miejsce. Ale jakie miejsce! Będziemy mieć nową siedzibę z większym basenem oraz dostęp do kilku doków (na wyłącznoś

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: